Fair trade kalhotky růžové velikost m výprodej představují spolu s podprsenkou základ každého outfitu. Ženy si každý den volí své spodní prádlo podle oblečení. I když nejsou vidět, nevyplácí se jejich výběr podceňovat. Ideální kalhotky jsou ty, které sedí tak, že o nich při nošení prakticky nevíte. Existuje celá řada variant dámských kalhotek, které můžete podle typu postavy nebo outfitu nosit. Zatímco některé ženy preferují vyšší střih, jiné krajku, brazilky či francouzské kalhotky. Důležitá je také volba materiálu, a proto u nás najdete jak kalhotky z přírodních bavlněných nebo bambusových vláken, tak i modely z moderních syntetických materiálů, které si vás získají svou jemností. Dejte si pozor na to, aby kalhotky perfektně seděly a nezařezávaly se. Pokud máte pochybnosti, vezměte raději o číslo větší velikost. Kalhotky jsou zhotovené většinou z přiléhavých materiálů a zdobené krásnými detaily. Dobře vypabený šuplík se spodním prádlem Vám zajistí, že budete mít pro každou příležitost k dispozici ty pravé kalhotky.
Kromě správného střihu hraje samozřejmě materiál spodních kalhotek důležitou roli. U nás sázíme na kvalitní materiály a postupně rozšiřujeme sortiment kalhotek z kolekce udržitelné módy.
U nás najdete dámské kalhotky v různorodých barvách. Od romantických jemných tónů přes výrazné barevné akcenty až po klasiku – bílou a černou – je všechno dostupné. Pod světlé oblečení noste kalhotky v tělových tónech, jako je meruňková nebo krémová. Kromě toho noste k látkovým kalhotám, jako jsou legíny, tmavé a černé spodní prádlo, aby nic neprosvítalo.
Růžová
Máte vybrány produkty v
růžové barvě, případně produkty, kde převažují odstíny růžové barvy. Zahrnujeme sem i produkty v lila, fuchsiových, bodlákových a starorůžových odstínech. Růžová je barvou romantiky a symbolem mládí. Zajímavé jsou kombinace růžové se světle modrou, hnědou i šedou barvou. Pokud jde o módu, růžová barva zažívá v posledních letech docela návrat. Už to není jen pro malé holčičky! Ve skutečnosti se stále více žen obrací k tomuto krásnému odstínu, pokud jde o jejich oblečení a doplňky. A my vidíme proč! Růžová je ženská, aniž by byla příliš dívčí, šik a přesto hravá a lichotí téměř každému tónu pleti. Navíc je to prostě zábava nosit! Pokud chcete do svého šatníku přidat nádech růžové, ale nejste si jisti, kde začít, zde je několik skvělých nápadů.
Velikost M
Máte vybránu
velikost M (z anglického Medium, neboli střední velikost). Do této skupiny zahrnujeme dámské oblečení od velikosti 40 do velikosti 46 a případně i oversized oblečení vhodné pro postavu velikosti M. Jedná se pouze o přibližné zařazení pro snadnější filtraci zboží. Pro přesné rozměry vždy zkontrolujte tabulku velikostí uvedenou u každého produktu. Máte pak mnohem větší jistotu, že Vám bude vybraná velikost vyhovovat. Dámské oblečení velikosti M je skvělou variantou pro ty, kteří se chtějí pochlubit svými křivkami. Na trhu je k dispozici široká škála dámského oblečení velikosti M, což znamená, že si vybere každý. Móda ušla v posledních letech dlouhou cestu a nyní existují stylovější a lichotivější možnosti než kdykoli předtím. Ať už hledáte něco neformálního nebo formálního, určitě najdete dámský oděv velikosti M, který bude vyhovovat vašim potřebám. Existuje také spousta možností, pokud jde o aktivní oblečení. Bez ohledu na to, jaký je váš osobní styl, není důvod, proč nemůžete najít módní oblečení velikosti M, které byste mohli přidat do svého šatníku. S tolika skvělými možnostmi, které jsou k dispozici, je snadné sestavit všestrannou kolekci kousků, které vám umožní vyjádřit se, jak uznáte za vhodné.
Fair trade
Fairtrade je certifikace zboží, které splňuje určité sociální, ekonomické a ekologické standardy. Smyslem této certifikace je poskytnout pěstitelům, zaměstnancům a řemeslníkům možnost uživit se vlastní prací za důstojných podmínek. Pěstitelé a zaměstnanci dostávají v rámci systému Fairtrade za své produkty výkupní cenu, která odpovídá nákladům na pěstování či výrobu a zároveň umožňuje důstojné živobytí. Fairtrade znamená spravedlivější obchodní podmínky, dodržování lidských a pracovních práv a šetrnost k životnímu prostředí. Jak se globální ekonomika stále více integruje, otázka mezinárodního obchodu se dostává do popředí zájmu mnoha spotřebitelů a organizací. S větším pochopením propojenosti ekonomik a komunit po celém světě roste zájem o zajištění spravedlivého obchodu. Zde přichází na řadu fair trade. Fair trade je přístup k podnikání a obchodu, který staví lidi a planetu před zisk. Usiluje o vytvoření spravedlivějších obchodních vztahů mezi výrobci v rozvojových zemích a podniky a spotřebiteli v rozvinutých zemích. Jeho cílem je posílit postavení znevýhodněných výrobců, zlepšit sociální a environmentální podmínky v jejich komunitách a přispět k udržitelnému rozvoji. Hnutí spravedlivého obchodu začalo ve 40. letech 20. století iniciativami zaměřenými na pracovní práva. V reakci na špatné pracovní podmínky, kterým čelí zemědělskí dělníci v Latinské Americe, zahájily evropské nevládní organizace kampaň za změnu. Tyto rané snahy vedly k založení Fairtrade International (dříve známé jako FLO), která stanovuje standardy pro produkty fair trade prodávané dnes.