YooY » Doprava a platba

Doprava a platba

Možnosti dopravy

Zásilkovna

  • Cena dopravy přes zásilkovnu je 75 Kč, při objednávce nad 1.500 Kč je doprava přes zásilkovnu zdarma.
  • V případě vrácení části zásilky a poklesu celkové hodnoty objednaného zboží pod 1.500 Kč, je cena dopravy k objednávce doúčtována.
  • Zboží je Vám doručeno na vybranou pobočku Zásilkovny nebo do Z-BOXu v ČR.
  • Zásilkovna obvykle doručuje zboží do 1-2 dnů.
  • Po předání balíčku Zásilkovně obdržíte email s číslem pro sledování zásilky on-line.
  • Až bude balíček připraven k vyzvednutí, obdržíte SMS zprávu.
  • Balíček na Vás počká 7 dní, tento termín je možno telefonicky prodloužit.
  • Zákaznická linka Zásilkovny:  +420 216 216 516 (pondělí - pátek 8:00 – 18:00).

Česká pošta 

  • Cena dopravy přes Českou poštu je 109 Kč "balík do ruky", 99 Kč "balík na poštu" a 79 Kč "balíkovna".
  • Při objednávce nad 1.500 Kč je doprava přes Českou poštu zdarma. 
  • V případě vrácení části zásilky a poklesu celkové hodnoty objednaného zboží pod 1.500 Kč, je cena dopravy k objednávce doúčtována.
  • Česká pošta zpravidla doručuje zásilky do 2 dnů.
  • Po předání balíčku České poště obdržíte SMS s číslem pro sledování zásilky.
  • Doručení možno změnit na www.zdocp.cz.
  • V den doručení budete opět informováni SMS zprávou o přibližném čase doručení. Z naší zkušenosti jsou tyto časy opravdu velmi orientační...
  • Zákaznická linka České pošty: 840 111 244 (pondělí - pátek 7:00 – 19:00, sobota 8:00 - 12:00).

Česká pošta expres - EMS

  • Cena dopravy EMS je 169 Kč.
  • Zboží objednané do 9:00 odesíláme ve stejný den, Česká pošta doručuje hned následující den.

GLS

  • Cena dopravy GLS na adresu v ČR je 98 Kč.
  • GLS obykle doručuje zásilky do 1-2 dnů.

PPL

  • Cena dopravy přes PPL je 149 Kč.
  • PPL zpravidla doručuje zásilky do 2 dnů.
  • Den před doručením Vám přijde email a SMS s časem přibližným časem doručení. Pokud Vám nebude vyhovovat, můžete ho telefonicky nebo emailem změnit.
  • Zákaznická linka PPL: +420 588 080 054 (pondělí - pátek 8:00 – 18:00, sobota 8:00 - 16:00).

Osobní vyzvednutí

  • Zboží možno i osobně vyzvednout v našem skladě v Nové Pace
  • Z technických důvodů není u osobního odběru možná platba v hotovosti, ale pouze platba předem.
  • Adresa pro vyzvednutí zboží:
       YooY.cz
  Centrální sklad
  Krkonošská 479
  509 01 Nová Paka
   

 

Možnosti platby

Bankovní převod

  • Platbu za zboží zašlete klasickým převodem z Vašeho bankovního účtu na náš bankovní účet.
  • Po odeslání objednávky se Vám zobrazí stránka s platebními údaji (částka, variabilní symbol a číslo bankovního účtu). 
  • Informace k platbě jsou Vám zaslány také emailem i s odkazem na vystavenou proforma fakturu.
  • Za platbu bankovním převodem neúčtujeme žádné další poplatky.
  • Zboží je expedováno až po připsání uhrazené částky na náš bankovní účet a může tak dojít k prodloužení termínu dodání uvedených u jednotlivých dopravců. Do doby uhrazení je objednané zboží rezervováno pro Vás.
  • Po úhradě objednávky budete informováni emailem - objednávka začne být vyřizována.
  • V případě, že objednávku neuhradíte, náš systém zasílá po několika dnech ještě připomenutí. Nedojde-li ani pak k úhradě, objednávka je stornována a rezervace zboží je zrušena.

Dobírka

  • Za zboží zaplatíte při jeho převzetí.
  • Za platbu dobírkou účtujeme poplatek 39 Kč, který je připočítán k ceně dopravy.

Platba kartou on-line

  • Za platbu kartou neúčtujeme žádné další poplatky.
  • Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu společnosti GoPay.
  • Naše společnost nemá žádný přístup k údajům o Vaší platební kartě.
  • Platební brána podporuje 3D secure platby. Máte-li toto zabezpečení u Vaší banky nastaveno, je platbu ještě potřeba potvrdit pomocí SMS kódu, případě jiným způsobem určeným Vaší bankou.
  • Po úspěšném zaplacení jste přesměrováni zpět na naše stránky a objednávku začínáme vyřizovat.
  • V případě selhání platby jste také přesměrováni zpět na naše stránky, ale s informací, že platba neproběhla. Emailem obdržíte informaci o alternativní možnosti platby objednávky bankovním převodem, včetně uvedení čísla bankovního účtu a variabilního symbolu.
  • Nejčastější důvody pro zamítnutí platby: karta není povolena pro on-line platby, byl přečerpán nastavený limit, špatně provedená autorizace platby 
  • Zákaznická linka společnosti GoPay: +420 840 818 918 (pondělí - pátek 8:00 – 17:00).